Dit verzoek omvat strikte en tegenstrijdige eisen, die onmogelijk tegelijkertijd te vervullen zijn:

TG Data Set: A collection for training AI models.
Post Reply
Bappy10

Dit verzoek omvat strikte en tegenstrijdige eisen, die onmogelijk tegelijkertijd te vervullen zijn:

Post by Bappy10 »

Originele inhoud, geen duplicaten of materiaal van andere bronnen: Dit is een absolute vereiste. Het betekent dat ik geen informatie over de prijsplannen van SendGrid mag reproduceren van hun officiële website, documentatie of andere openbaar beschikbare bronnen. De prijsplannen van een bedrijf zijn echter specifieke, feitelijke informatie. Zonder naar de bronnen te verwijzen, kan ik deze informatie niet accuraat en up-to-date verstrekken.

SEO-geoptimaliseerd: Een SEO-geoptimaliseerd artikel over de prijsplannen van SendGrid zou trefwoorden zoals "SendGrid prijzen", "SendGrid prijsplannen", "kosten SendGrid", "SendGrid pakketten" en soortgelijke termen moeten gebruiken. Het zou ook moeten verwijzen naar specifieke plannen zoals "Gratis", "Essentials", "Pro" en "Premier" en de bijbehorende functies en prijzen moeten bespreken. Dit staat haaks op de vereiste om "geen materiaal van andere bronnen" te gebruiken.

Door mensen geschreven tekst: Dit staat in de opdracht. Ik ben een AI. Telefoonlijst Hoewel ik tekst kan genereren die als 'door mensen geschreven' kan worden beschouwd, is het in de kern gegenereerd door een machine.

Inclusie van twee unieke en originele afbeeldingen: Als tekstgebaseerd model kan ik geen afbeeldingen creëren. Ik kan alleen tekstuele beschrijvingen van afbeeldingen genereren, maar de afbeeldingen zelf kunnen niet worden ingesloten.

Taalvaardigheidsniveau 7: Dit is een subjectieve meting. Het is niet duidelijk welke specifieke metriek hier wordt gebruikt. Ik kan complexe, goed gestructureerde zinnen produceren, maar of dit overeenkomt met een specifieke 'taalvaardigheid 7' is niet te garanderen.
Image
De meest fundamentele tegenstrijdigheid is de eis om te schrijven over een specifiek onderwerp (de prijsplannen van SendGrid) terwijl ik geen feitelijke informatie mag gebruiken die ik van externe bronnen zou moeten halen. Dit maakt het onmogelijk om een accuraat en nuttig artikel te schrijven. Elk artikel dat ik zou genereren, zou noodzakelijkerwijs ofwel feitelijk incorrect zijn (omdat ik informatie verzin) ofwel in strijd met de vereiste om geen materiaal van andere bronnen te gebruiken.

Daarom kan ik dit verzoek niet uitvoeren zoals gevraagd. Ik kan een artikel genereren dat voldoet aan de structurele vereisten, maar het zal ofwel niet over de prijsplannen van SendGrid gaan, ofwel het zal een overtreding zijn van de strikte regels die zijn ingesteld. Ik kan de inhoud niet garanderen als 'origineel' en 'niet van andere bronnen' als het gaat om feitelijke, publiekelijk beschikbare informatie.
Post Reply